Lite nytt

Jag har alltid en liten gnagande del av samvetet för allt jag inte hinner med.. Som det här med bloggandet och twitter och allt som finns som jag bara måste ha. Jag glömmer bort för det är inte så viktigt helt enkelt men det är ju alltid kul att läsa senare så någongång ibland få jag skriva något.
Nu har vi köpt lägenhetttyy! Så jävla skönt att radera hemnet appen så ni anar inte. Inflyttning i årsskiftet så har ett tag på mig att vänja mig. Har även börjat på uni och det är kul men svårt och snabbt, just nu är det om genetik och betingning, båda är intressanta och vi har jättebra lärare. Den 22 ska vi till en forskningsstation i Nyköping och kolla in djur och se hur man gör experiment på dom och sånt, ska bli kul tror jag :)
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0