:):(

Jag har haft en superhärlig helg, med massa vänner och festande :D Fast nu är jag sjuk, läste symtomen för vinterkräksjukan och det verkar vara det, förutom att jag inte spyr eller så men ont överallt, speciellt i magen och ryggen och ett konstans illamående. Rätt så onajs. Skulle ha jobbat idag men somnade inte förens 6.30 så kände då att det var läge att sjukanmäla ^^ Imorgon jobbar jag bara några timmar så det borde ju funka. Det är väl inte så konstigt att jag smittas av den smittsammaste sjukdomen ever när jag jobbar på apoteket.. :p Lite glad blir jag iallafall av att det är fint väder :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

krya på dig sötis!

2011-03-08 @ 20:13:50
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0