ägginpackning

Igår kväll fick jag för mig att jag skulle knåpa ihop en egen hårinpackning, så läste jag om vad som ska vara bra för håret så som ägggula, yoghurt, honung och olivolja. Det blev inte som jag trodde... Hela håret blev skittrasligt och jag stog typ en timme och försökte reda ut det, aj som fan. Jaja ni behöver inte prova iallafall! Dock smetade jag in ansiktet med vanligyoghurt lite innan för det ska tydligen vara bra, och huden blev jättemjuk! Så jag får nog hålla mig till det :)
Idag har jag bakat en blåbärspaj som jag ska bjuda Jimmy på när han kommer hit klockan två :) Och så ikväll åker och jag Tim till papi och hjälper honom flyttstäda lite.
Jag börjar bli sjuk igen :( awe.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du testat bara ägg? Har hört att det ska vara jättebra iaf :p

2011-03-22 @ 14:33:16
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0