lets go all the way now

Var och åt lunch med Loppan idag, supermysigt och väldigt god mat hihi :) Sen gick jag till mamis jobb och fikade med henne för att sedan åka hem till tim och äta middag. Jag har ju inte alls bara ätit idag. Eller jo, kanske :)
I tisdags var jag på bio med Tim och såg Tron, det var verkligen en skitdålig film. Men efter alla biosar vi sett för att jag ville det så var det nog dags att låta honom bestämma.. :p Igår hände så inte mycket, var hos tandläkarn och gjorde av med en förmögenhet och resten av dagen tyckte jag synd om mig själv och såg på grey's. En väldigt chill vecka och jag är otroligt trött på att inte jobba. Åh. jag känner mig helt deprimerad. Men jag har iallafall anmält mig till massageutbildningen som börjar i februari och det ser jag fram emot :) När den är klar, i juni, har jag tänkt att jag ska börja jobba på ett spa, typ hasseludden eller liknande, helst där det finns hotell också. Ska bli så kul att ge mig in i en helt ny bransch! :D Ikväll vet jag inte vad som händer, är hemma hos tim nu och han sitter och spelar gitarr, myyys :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi får hitta på något kul istället så slipper du bli deprimerad :)<3

2011-01-13 @ 20:15:35
URL: http://metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0