grattis sis

Har haft en underbar dag, vi åkte till Ball Braker, vilket skulle bli en överraskning till Clara men snabb som hon var hann hon läsa min blogg innan så det förstördes ju :/ menmen, lika kul för det! Jag vann såklart, typ, hiihhi. Sen efter vi hade bowlat lekte vi men en såndär sjutgrej, vad det nu heter. Där man har ett gevär så kommer det upp djur på en skärm som man ska skjuta.. hursomhaver var det en bra dag. Clara, Viktor, Tim, Jonas och jag gick sen och fikade och efter det mötte vi upp farmor och pappa för att äta på hard rock och få lite presenter :) eftersom vi fyller så nära firar vi oftast tillsammans. Jag fick ett jättefint eva attling halsband och biopresentkort :)
Imorgon klockan 8.00 är det planerat att vi ska börja köra mot sollefteå, det kommer ta typ 8 timmar och jag hoppas jag slipper köra en enda hihi får väl låtsas sova eller nått.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0