födelsedagar och grankvistar

Fredagen men tjejerna var supermysig! :) Jag kom hem lite senare än tänkt så allt vart lite sent, vi åt inte middag förens klockan 23, men god var den, åt på Koh Pangan! :) Efter det gick vi vidare till Harry B James, guld som alltid :D Jag fick superfina ed hardy överdrag till bilen, precis som jag önskar mig. Tusentusen tack sötisar <3
Födelsedagen, torsdagen, spenderades i skidbacken i sollefteå. Vi åt på en underbar restaruang med Leonard, lars pappa, och Kitty. Galet god mat och vi hade jättetrevligt :)
I helgen var släkten här och vi firades lite till, mina kusiner har precis varit i Afrika så det var kul att träffa dem igen, och se alla bilder därifrån!
Igår hände inget speciellt men idag så när jag skulle ta ut granen genom bakdörren som var halvt igensnöad så fick jag en jäkla pinne i ögat! Lagom skönt, och det blev en skada på hornhinnan som var 1 cm över pupillen, såg allt som en 3d film utan 3d glasögon. Väldigt suddigt alltså. Så jag läste lite på internet om det verkade farligt men det var det inte men det stog att jag skulle ringa en läkare vilket jag gjorde. Handens telefonkö var full, och n är jag ringde vårdguiden sa de att jag måste komma till en läkare fort så det inte blir någon bestående skada så de hänvisade mig tillbaka till handen. Där det var fullt. Så skulle jag och tim ändå till heron city och skärholmen så jag gick till ögonkliniken där men de sa att de inte hade någon akutmottagning och jag var tvungen att skaffa en remiss! Jävla skit system. Alla säger att jag måste till en läkare men jag slussas ju bara runt.
Berättar mer i morgon, tim sitter i bilen och väntar hihi. :p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0