White

Idag jobbar jag på White, mammas jobb, i receptionen. Faktiskt roligt men jag är helt själv och det är ingen att fråga haha så jag får hoppas att inget läskigt händer. Menmen än så länge har det gått bra och nu sitter jag och äter godaste salladen ever! Dock började jag halv åtta, verkligen inte van att gå upp vid 6 så börjar bli lite trött nu.. Igår vart det några öl med Ani så kanske är lite därför jag är trött också .. :p
Tim är i malmö med jobbet i veckan, imorgon kommer han hem och då ska vi bannemig ses, idag är det faktiskt 5 år sen vi började "dejta" :D Den 14 är det 5 år tillsammans så då hittar vi nog på något roligt :) jag längtar lite till på lördag också, ska gå och se Burlesque med Eve och Loppan och gå på spelning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0