Latin

Nu har äntligen massageutbildningen börjat! Gick första dagen i måndags, my gosh vad det är mycket plugg redan nu. Eftersom vi går två/tre dagar varannan vecka är det mestadels hemstudier så tills den 28onde har vi ca 50 sidor latin och skelett och muskler i ryggen. Känns som jag pluggar till läkare eller något men det är jättekul och intressant, ska försöka nöta in det här nu så jag kan hänga med på lektionera. Fick även lära oss lite av grunderna igår i massagen så mamma fick vara försökskanin så jag kunde öva på dom, stackars henne! :P
Efter skolan i måndags mötte jag upp Tim så gick vi och fikade på Moda medans vi väntade på att klockan skulle bli middag på hermans :) Maten där var som alltid helt underbar, så jävla gott! Och fint att sitta så man ser ut över hela stockholm eftersom en del i restaurangen är helt inglasad. Fick lite söta presenter också, första säsongen av solsidan och en jättefin vit klocka :D
Haha kanske inte ser ut om någon gourmet mat men jag älskar sörjor och röror och allt smetigt så det är asgott :D
Idag ska jag vara barnvakt och åt en gullunge på dalarö, det är verkligen underskattat att spela spel en hel eftermiddag, riktigt roligt och jag vinner för en gångs skull! hihi, imorgon ska jag provjobba på Café Muggen på söder :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh va roligt för dig :) nästan så man också blir sugen på att lära sig något nytt!

2011-02-16 @ 15:12:59
URL: http://Metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0