Lite av varje

Igår var jag och köpte en megafin mattsvart massagebänk så nu är jag asredo att börja massera :D Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, jobbat på apoteket och pluggat till provet på måndag.. Jag fick mig deklaration idag, och blev jätteglad :D det var jättemycket mer än vad jag trott, förhoppningsvis kan allt gå till thailand ;D Tim är i Tyskland nu med jobbet och kommer inte hem förens på söndag/måndag så jag får klara mig hela själv i en hel vecka! Fast det passar ändå bra nu med mycket jobb och massa plugg. Imorgon jobbar jag på White med lite kontorsgöra.. :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va skönt att du fick tillbaka massa pengar det blir mycket mys i thailand :)

2011-04-07 @ 17:16:34
URL: http://esaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0