epilator

Jag beställde en epilator som jag fick hem idag :o första sekundrerna var verkligen outhärliga men sen började benen så smått domna bort så då gick det riktigt bra faktiskt haha, ett bra köp! Hoppas bara att det håller länge! :) Idag har jag som sagt suttit på white kontoret hela dagen och matat in adresser i datorn bara skrivit en massa.. tiden gick faktiskt väldigt fort och vips så var dagen slut men det var ändå otroligt enformigt och jag förstår verkligen inte hur folk orkar jobba på enformiga jobb, nog för att alla kontorsjobb inte är det men det finns nog många :P Imorgon blir det jobb och sen ut och äta :) Och så nattbio på lördag :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet hur det känns, har också en epilator. Tyvärr går den bara att använda på benen, det gör för ont på alla andra ställen :p

2011-04-08 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0