bröllopshelg + personalfest

Det har verkligen varit fullt upp hela helgen, i lördags var jag ju med Clara i Skärholmen, fick med mig nya skor, vantar och en jättefin topp :D Vart riktigt lyckat, hur mysigt som helst att spendera hela dagen med sis! När vi kom hem var det bara att förbereda inför bröllopsmottagningen för mamma och Lars som hölls i söndags. Tim och jag stog hela kvällen och bakade cupcakes, som btw vart grymt goda :D Det får jag lägga in en bild på senare, har inte mobilen i närheten just nu ^^ Eve och Loppan kom och hjälpte till med allting och ni var, för tusonde gången, så sjukt grymma! Allt vart jättelyckat med underhållning av både trollkarl och någon eld uppvisning :p Awesome verkligen, och huvudpersonerna var hur nöjda som helst!
I måndags var det personalfest på Grönan, så vi var på tyrol och åt en massa mat och de delade ut priser och så var hoffmaestro där och spelade, hade aldrig hört dem men de var asbra :D Vid ett åkte vi vidare till victoria vid kungsträdgården där kvällen lite senare slutade och det var dags att åka hem. En riktigt rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0