tack evis :)

Sötaste Evelina har fixat designen än en gång, jättefint :)
Jag har fått hem min halloween dräkt nu och ja, det passar inte någonstans. Det är ju ändå rätt sjukt att på modellen som visar klänningen så sitter den jättebra men på mig så är den ja.. typ en säck. Känns ju jätteroligt verkligen såhär en vecka innan festen. Nat. Hursomhaver, mamma och jag ska försöka sy ihop något acceptabelt eller så får jag köpa en ny. Och sen hatten som var med var hur stor som helst den också :( Det här känns ju verkligen inte okej.. Jajaa... vi kommer ju att ha roligt även fast dräkten inte är den bästa :D
Imorgon så ska vi åka till farmor och fika lite, sen ska vi till kusinerna på middag i värmdö :) Det blir trevligt, vi ses annars typ aldrig så det ska bli roligt att träffa dom.. Sen efter det så har Lina sin 20års fest, det kommer bli grymt såklart så det ser jag verkligen framemot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0