Saw 7 & mässa

Ja alltså, vi var ju och såg Saw 7 i natt, och den var ju så otroligt äcklig! Uschusch, allt blod och kött bara sprutade. Lite överdrivet med alla 3d effekter kanske men som alla de andra Saw filmerna var den här jättebra och hade en bra story :) Kommer de filmerna någonsin slutas göras? Finns ju hur många som helst snart.
Ikväll var jag med mina tjejer (- jenny :() på erotik mässan. Det var hur roligt som helst och någon som kryddade upp det hela särkillt mycket var ju Carlos, en av dansarna! Han var grym hihi. Jag fick med mig endel trevliga saker därifrån också såklart. En grym kväll helt enkelt :D
Imorgon jobbar jag på apoteket, sen på kvällen bär det av för äventyr i massor :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han hette inte CARLOS, han hette GAS :)

2010-10-30 @ 10:50:19
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0