mysmiddag

Vi hade värsta mysiga minikräftskivan igår :D Kan man ha det i oktober? Det tror jag nog! Det var hursomhaver väldigt gott med räkor, kräftor, snaps och allt annat som hör en kräftis till :)
Idag har dagen gått åt att städa min fina lilla bil! Dock så hände det en stört läskig sak när jag och Jonas skulle någonstans, den la av :o helt och hållet, jag tror batteriet fick för sig att ta slut men det var lite olägligt då såhär i en korsning.. Ioförsig gick den igång efter sådär 5 minuter av panikångest så det var ju lugnt, men ja det var inte kul alls.
En annan grej, jag har fått jobb på en skärgårdskryssning som julbordsvärdinna :) Nu blir det ju dock ett litet dilemma när jag redan har jobb på Reisen. Men jag tänkte åka dit och kolla iallafall. :) 

Ikväll ska jag och Tim på premiären av Saw 3D, midnattsvisningen på rigoletto!
bara bilden är ju vidrig, men det här ska nog gå bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0