modevisning och halloweenkalas

Igår var en grym dag! Eller ja, kväll iallafall ;D Vi började på sturecompaniet där evis skulle vara med i en hår/fashionshow. Det var trevligt och vi fick en härlig goodiebag med en massa hårprylar. Där var vi i allafall ett tag, sen gick vi till harrys för att fira den underbara dagen halloween :D  Efter en evighet i kön kom vi äntligen in, och tur för oss så var harrys så snälla att ha öppet till 4 för att det blev vintertid, woho! Där var det som alltid grymt roligt :D

polis, sailor, framtidskvinna (:
ja alltså, fin :D
Tomb Raider och framtidskvinnan :D
:)
alltså inatt var det så stört skönt att sova. jag vet inte varför, nog en blandning av sömnbrist och härliga drömmar. hihi :) och såklart en fulländad kväll men min favoriter :D jag fick sova till två då mamma väkte mig och så åkte vi och bowlade.. inte för att jag kände mig fit för en sån aktivitet men det var roligt iallafall, och var vann typ, nästan :D Nu blir det sushi, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0