höstkyla

Nu är vi hemma igen, det har varit två underbara veckor fyllda med sol, bad, god mat, shopping och utflykter :D Jag tänkte lägga in lite bilder, dock ser jag nu att min mobilkamera inte hade den bästa upplösningen, men struntisamma :D
vattnet var stört salt verkligen, men asnajs!
stekarn :D
Alltså jag älskar den här bilden så himla mycke :D <33333
På en trappa i Rhodos :)
Stört god mat verkligen! Det var en pytteliten restaurang som hade den godaste maten. Tyvärr så upptäckte vi den när vi hade tre dagar kvar så det vart inte så många måltider där, men om ni åker till marmaris, gå till hamnen så heter restaurangen typ idl eller nått :D hihi
Lägger in lite fler bilder sen, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0