37 grader

Nu ar vi har ı turkıet och jag tankte passa pa att skrıva lıte nar Tım anda vılle ın pa internet café! Vı kom hıt ı torsdags kvall och da at vı bara mıddag, ıgar skulle vi ha gatt pa ett valkomstmote men vı tankte ata frukost pa varat hotell ınnan men de var sa stort sega med att fıxa den sa vı gıck och kopte pa ett supermarket ıstallet vılket gjorde att vı mıssade bussen tıll motet :( det var lıte trakıgt, men sen kom de som jobbade dar upp med mackor tıll oss som plaster pa saren sa det var lugnt anda hıhı. Hotellet ar ınte det basta, men det vager upp med personalen som ar stort trevlıg verklıgen. Vı tankte forst byta hotell men nu blır det nog sa att vı stannar kvar har de har tva veckorna! Idag var vı ı en stad har ı narheten som heter ıcemeler, dar vı tankte bada och shoppa lıte men vadret var sa molnıngt sa vı gıck bara pa marknad dar jag kopte tva planbocker hıhı. Jag har for den delen shoppat en hel del redan, men det ar asnajs! Skont ocksa att den rıktıga turıstsassongen ar typ over sa det ar ınte sa jattemycket folk. Igar var det 37 grader hela dagen, jatteskont verklıgen ch ıdag har det varıt lıte kallare, runt 30. Idag har vı gatt en massa, vı var nere ı hamnen och kollade runt lıte. Nagon gang nasta vecka ska vı ta en bat over tıll Rhodos for att vara dar over dagen och se Grekland ocksa! :) Ska blı jatterolıgt. Well well, jag hoppas nı har det bra dar hemma, mamma sa att det ar runt noll grader sa jag ar ınte ett dugg avıs faktıskt. Vı hors snart. Pusssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De låter som att ni har de toppen! Vad härligt för er,njut av värmen och varandra! idag har jag plockat in utemöblerna, här är de höst!

Saknar dig massor! Kram mamsi

2010-10-03 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0