Dilemma..

Jag vet inte hur jag ska göra med jobben faktiskt. Igår jobbade jag igen på Reisen och det kändes såklart mycket bättre den här gången.. I morse tog jag tåget till Norrköping för att gå på något slags möte för att gå igenom allt på båten och så, det verkar också bra men inte alls i samma stil som Reisen, inte för att jag trodde det men iallafall. :) Dock var det typ.. tacky. :p så det blir nog hotellet trots allt, där har jag även möjlighet till mer jobb i vår :) Jajaa.. svårt val men jag hoppas jag gör rätt, gör jag det inte är det i vilket fall bara en månad nu så det går nog bra ändå! Ska bli skönt att börja jobba igen, var en evighet sen sist typ.. Har även fått en massa på Apoteket såatt.. Nu kom allt samtidigt istället. Tur för mig att jag börjat kolla igenom säsong 1 av Grey's Anatomy så att jag har något att drömma mig bort till hihi :p
Hursomhaver, inte så värst mycket planer för resten av veckan, lite födelsedagsfirande :) Nästa vecka blir det massa jobb och massa konserter, najsss!

Kommentarer
Postat av: Clara

Uppdatera då annsi! :):) pöss

2010-11-17 @ 14:02:12
URL: http://claranyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0