torsdag

Det måste ha blivit något av en trend att ringa och väcka mig när jag väl får sova, det händer v a r j e gång. Det är alltid någon som ringer 9.20 tre signaler så jag inte hinner svara. ÂAHASdh. typ. Sluta ringa ! Sen somnade jag om så ringde nästa kvart i tio. De vill alltid prata med mamma men antingen är ju alla på jobbet den tiden eller de som jobbar kväll sover, hur tänker man då egentligen?!?! F U säger jag bara, fu.
Då kom jag iallafall upp tidigt, såg på tv och åt frukost, hallonkräm :D det var gottis. Sen släppte jag ut pocus på tomten där han låg tills jag skulle iväg och köpa nya högtalare till min dator. De som jag haft är trasiga, eller en funkar men då hörs bara musiken och inte sången, lite irri. Så nu blev det nya, med sämre ljud än de gamla :( dålig stil, men båda funkar ju iallafall så det får jag vara glad för. Nej nu känner jag att det här blev ett ganska negativt inlägg men det borde det inte vara för förutom den tidigare morgonen är det ju asfint väder idag :D Så ut med er nu ni som har chansen, imorgon och lördag ska det tydligen regna massa, då blir det nog lugnt på Gröna Lund. :)
mitt livs kärlek hihi <3 (kan man ha två?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, såg ut som din hund hade dött först, trodde det skulle vara ett inlägg om att du begravde han på tomten haha. Aja tur att det inte var så iaf^^

2010-05-07 @ 18:41:22
Postat av: Anonym

hahah nej shit vad hemskt att begrava honom sådär. Nejdå han lever :D:D

2010-05-11 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0