Torsdag

Skivan var på Blue Moon Bar, jag gillar inte alls stället men det var helt okej. Iallafall efter tolv, :p innan var det ganska segt men ja .. Det var roligt att träffa alla iallafall, några jag verkligen inte räknat med :) najsprajs. Idag har jag varit ledig, så mamma och jag har vart och handlat och köpt hyllor till min garberob som inte passade, vilket jag inte provade fören jag fyllt de med kläder (y) men med lite träbitar och en himla massa vilja sitter den där iallafall, rätt sne men ändå ^^.
Ikväll ska jag och Tim på bio, förhoppningsvis, men jag vet inte vad vi ska se så vi ska bara åka dit och se vad det finns biljetter till helt enkelt. Spännande :p. Nu ska jag se på gsh och sen baka kokostoppar :D

Kommentarer
Postat av: Clara

Fint du skriver.

Kram Pappa

2010-05-24 @ 21:01:41
URL: http://claaranyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0