onsdag

Ledig idag! Asskönt verkligen, var ett tag sen nu :p Så idag ska jag bara ta det lugnt, måste nog ta mig till centrum och köpa nya byxor till jobbet, de vi fick till grönan var kockbyxor.. Inte så fina alltså :p Så det är nog mina big plans, städa och sånt ska nog också hinnas med. :)
Igår var jag på en Service utbildning för Gröna Lund i Solna. Det var faktiskt intressant, bra ledare så då vart det roligt. Det avslutades med att vi skulle släcka en docka som brann och det var lite läskigt men inte började brinna iaf så det var ju bra.. :P Jag klippte mig i förrgår, för kort som det a l l t i d blir hos frisör men jajaaa... Annars äre nog inget nytt, Loppan är hemma nu igen så det är ju najjjsss :D

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hihi ja nu är jag hemma :D vi måste bestämma när du ska komma över och pimpla vin med mej :D

2010-05-06 @ 16:58:59
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0