Loppan 20 <3<33<3

Igår var var ju min kära Loppas födelsedag :) Det firades med att de kom in till grönan och såg på bandet medans jag jobbade klart, sen drog vi till Harry B James :D Sjukt kul som vanligt, det finns mycket intressanta människor verkligen.. inte alltid på ett bra sätt :p Där stannade vi till stängning då vi vart medbjudna till en båt men jag skulle upp sju i morse så det blev inget med det, nästa gång så! Clara jag och farmor åkte till nyköping klockan åtta, väääldigt segt men det blev ändå en mysig dag med en massa springades ut och in i affärer pga. regnet! Blev lite nya sommar kläder så det var trevligt :) I kväll skulle jag ha träffat Tim men är för trött för det så risken är stooor att jag somnar så fort jag sätter mig i en soffa så vi får ses imorgon istället.. Då är det ju mors dag, och jag har köpt en massa choklad till mammsen :D Hoppas hon inte läser det här innan dess hihi :)
Det ser verkligen tråkigt ut utan bilder, i know, men jag är så seg på att ta och att lägga in gamla känns ännu tråkigare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0