GSH 2?

Green Street Hooligans som är min favorit film, alltid. Sen finns det ju en tvåa på den också som alla som har sett den tycker den är jättedålig så jag har inte velat se den för det kanske förstör ettan. Men nu har jag iallafall den snart, så jag ska försöka mig på den ikväll och se om den verkligen är så dålig som alla säger. Men jag har låååga förväntingar för den så då kanske den iallafall är helt okej. Får vällan se :)
Charlie Hunnam, som är bäst i gsh är inte med i tvåan så därför är jag inte alltför sugen på att se den. :p
Han är iallafall med i en serie som heter Sons of Anarchy, som jag såklart har hihi och den var verkligen bra! Handlar om ett kriminellt motorcykelgäng som gör en massa farliga saker typ .. :P men har jag bara sett säsong 1 för 2 och 3 har inte kommit till Sverige än..
Idag så hann jag med det jag skulle, blev inga byxor men lite andra kläder :D En klänning, ett linne och två par strumpbyxor. På hm träffade jag Evelina, trevlig överrasking :D Sen bakae jag vaniljkakor och så åt vi mcdonlads mat. Nu ska jag bara äta godis och se filmen :D Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0