Äntligen

Efter mycket velande har jag nu äntligen bestämt mig för vad jag ska plugga.. jag ska bli massage terapheut! :) Det känns ju bra att ha det bestämt också, men tyvärr finns det inga högskolor/kommunala skolor för den utbildningen så det får jag finansiera själv men jag har faktiskt sökt ett stipendium så hoppas de svarar snart iallafall. Det kostar olika men det är emellan 20000-80000 så det är inga små summor direkt men till hösten hoppas jag kunna börja, tänkte snart börja söka till olika skolor men det är inte så stor efterfrågan på den utbildningen så jag tror inte det ska bli något problem. Jag har redan pratat med en skola, Hälsoteket men den ligger i typ uppsala eller vad det var så då ska man nog bo där också. Sen finns det den vid terminalen, Evexia som också verkar bra. Någon som vet någon skola som ska vara bra? :) Utbildningarna är mellan typ 2 månader och tre år också, finns verkligen mycket att välja på och jag har ingen aning.. Jag vill hellre betala mer för den och veta att den är bra än att chansa och få nått som inte är lika bra, såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0