Remember Me.

 


Var och såg den här med Loppan, Eve och Jenny.. Först var vi och åt och sen såg vi den (: Tyvärr missade vi att se Eclipse trailern som hann vara innan vi kom :( Och jag kan inte se den på min dator för den är så seg haha .. får väl se den när den  kommer på tv om hundra år ^^.
Men filmen då.. asså, jag tycker inte att Robert är en bra skådespelare, eller ja det kanske inte jag kan säga men ändå.. nej gillar inte direkt honom faktiskt, han är ju snygg haha men det är typ det :p de andra i filmen gjorde iaf så att den blev bra och slutet var asbra gjort och det höjde verkligen hela filmen.. Även fast jag och Eve cried our eyes out. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0