Lördag :)

Igår såg vi på Låt den rätte komma in, och åt en massa goodis. Trevligt, fast jag gillar inte filmen.. fett äcklig och störd :p

Men idag var det iaf supermysigt ! :) jag jenny angelica åkte hem till  evelina för att färga loppans hår svart och rött :) Det vart faktiskt snyggt fast det började med väldigt konstiga färger och en massa färg där det inte skulle va, tex på stina.. hihi fast tror inte hon märkte något. Nu måste jag börja ta bilder på sånt jag gör också så ser det lite roligare ut iaf menmen det får jag lära mig :D Nu är Olivia här (gudmors dotter) så vi ska ha myskväll och så ikväll, se melodifestivalen tror jag nog :) blir mysipysi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0