haha

Jag har jobbat och inte hunnit uppdatera, och oftast på jobbet händer det en massa saker som jag tänker att jag måste skriva men det glömmer jag så fort jag sätter mig vid datorn haha så :D Det har inte hänt så värst mycket, åt middag med Tim igår och somnade, som vanligt, framför tvn.. :) Vi köpte iaf pizza som man gör själv och det var smarrigt, träffade Loppan på Coop hahah, när jag och Tim skulle gå ut hörde jag att någon ropade mitt namn men jag såg ingen så vi gick ut och Tim sa att någon ropade på mig haha men sen ringde iaf Loppan när vi hade kommit ut så var det hon, shit det var jättelänge sen vi sågs nu! Tur att du har din blogg så jag kan hänga med i ditt liv ändå hihi. Vi måste ses supersnart, jag märket att jag missar loads !! Kanske en fika nästnästa vecka? :D
Nu ska jag iallafall ta och baka lite :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa, vi får verkligen ta en fika när du kommer tillbaka :D Vi kan inte skjuta på det efter det heller för jag åker ju om några veckor :P <3

2010-03-28 @ 22:10:43
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0