<3 böter

Var på arbetsförmedlingen idag, och det fanns ingen pakrering någonstans förutom vid centrum.. där jag, som vanligt, glömmer p-skivan ^^ så när jag kom dit 15 minuter senare hade jag fått en underbar böter på 350 spänn :D Så himla irriterande, men nu det var nog dags nu när jag alltid glömmer den annars och nu är första gången det märks.. :p Sen täffade jag iallafall Tim och vi åkte till vegabaren för att tröst äta lite, vart som alltid mums mums och beanaisesås :D:D
 



Nu ska jag ta med mig kaffe ut i solen och ta en prommis med Pocus (:

Kommentarer
Postat av: mammsi

grattis till dina första p-böter, se de som en milstolpe :-)

Kramsi

2010-03-25 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0