uppskattat

Efter en veckas arbete kändes det verkligen bra att gå ut på en riktig partykväll! :D Vi började med att Angelica kom in till Grönan efter jag slutat vid nio, så satt vi där med de från mitt jobb till stängning och åt lite mat och gick i lustiga huset :D Sen åkte vi till East och var där ett tag för att sedan åka till Bara eller nått.. Där blev det inte så långlivat för de stängde typ ett, men det var mysigt att vara där faktiskt, skön stämning och inte alltför jobbig musik, sen gick vi in till Underbara Bar som ligger precis brevid men där kom jag knappt in, jag hade tagit tre öl. Det är ju pinsamt. Jajaaaa... Sen efter det blev det After för att sedan dra till Max för lite mat :D De andra hade då åkt till någon hemmafest i Solna tror jag det var, men då tyckte vi det var dags att gå hem. Var hemma vid halv sex, så jag vaknade inte förens vid tre. Kul, känns som jag sovit bort heeela dagen och jag hade tänkt sola, men nu finns det ingen soool :( jag överlever nog, är trots allt ledig :D Ikväll ska jag till Tim och äta middag, ska bli mysigt, hoppas verkligen att han lagar den innan jag kommer dit så det inte blir som vanligt att han säger att han ska bjuda på middag så får jag laga den åt oss.
vnv nation - illusion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0