Misfits

Jag har suttit och kollat på misfits hela kvällen :D Det är en serie som jag började se när jag bodde i London, den är verkligen jättebra men från början var det tänkt att bara visas en säsong så det finns inte mer än 6 avsnitt :( Det kommer mer men inte förrän i november typ.. Den är iallafall jättebra, och handlar om några ungdomar som efter en konstig storm får superkrafter typ :p fast inte som vanliga typ spiderman utan konstiga krafter.. en kan tex göra så att alla runt henne tappar allt hår ^^ lite wierd. Men asbra iallafall!
Jag blir typ raslös av att bara vara hemma faktiskt, idag har jag bakat kolakakor och vart i farsta med Tim :) Vet inte hur det ska gå att vara ledig till fredag, känns redan konstigt men skönt :D På onsdag ska jag först till tandläkaren och fixa tänderna , spännande :o hihi lite nervöst kommer det nog bli. Men sen ska jag och Clara in til stan och se på bio och shoppa :D På torsdag ska jag träffa Loppan och det kanske blir ett biobesök där med, får vällan se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0