Måndag

Tjaaa! Long time no see. Nu har jag fem dagar ledigt, skönt eller vaad?!? Jobbar först på fredag. Veckan som har varit har varit najs såklart, massa jobb men mycket annat också! Tim tog studenten i fredags men då jobbade jag så det vart firande på lördag kväll istället, efter jobbet då också men iallafall tidigare :) På dagen fick jag finbesök av mamma och alla som kom och åt hos mig och så väntade de tills jag slutade så åkte vi pop expressen och vann choklad :D Det var mysigt. Igår åkte vi till Årsta Havsbad precis i rätt tid för att få lite sol, vi fixade på tomten med alla växter och bara pysslade, härligt. När vi kom hem igen spöregnade det, fast det är ju härligt det med, bara man är inomhus :D
Idag har jag inte så stora planer, kanske åka och kolla lite kläder med Tim men annars vet jag inte, förmodligen baka något men min insperation börjar sinaaa..
En väääldigt lugn dag på Grönan då vi inte hade något att göra hade vi pannkaksbakar tävling! Det gjordes två stycken men jag tog bara bild på Malins och min såklart, som var godast :D Okeeej den ser inte jättesmarrig ut kanske, men den var det. :)
Pannkaksbagarn'
Gjorde kärleksmums förra veckan, asgott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0