Killers

I Onsdags träffade jag sis ett tag, vi var i farsta och fikade och myste :D Sen åkte vi hem och solade lite. :)
Senare på kvällen var jag på bio med Loppan och såg Killers, den var faktiskt bra, ganska förutsägbar men ändå helt okej ^^ Igår jobbade jag, skulle varit ledig men bytte så jag är det idag istället så då ska jag Loppan och Malin gå och se Miss Li på Grönan, jag har inte lyssnat så mycket på bara henne, mest för att hon har spelat in mycket med Winnerbäck och då har hon varit asbra så det är hon nog! Sen ska vi vidare men jag vet inte vart än, får se vart kvällen leder oss. Jag jobbar imorgon också men börjar sent så det är skönt :D 


Kommentarer
Postat av: Vem

Pet jag vannnnnnn..Tjohej

2010-06-23 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0