en perfekt söndag

Vaknade upp hos Tim, sen tog jag och mina favoriter tåget in till stan för att ha en uunderbar picknick på Djurgården. Kändes verkligen som en skön sommardag ska göra, vi åt en massa god mat och hade supermysigt där i solen. Sen hamnade vi på gröna lund där vi lyssnade lite på markoolio :D haha, han är ju asgrym! Och spelade alla låtar man lyssnade på för tio år sen så det var hääärligt, där gick vi iallafall runt lite och jag köpte glass :) Vi hälsade på kaskadarna lite, kändes skönt att vara där utan att jobba. :p. Evelina åkte hem lite tidigare än oss för hon skulle på bio, men vi glömde att hon hade nyckeln så Jenny fick jaga efter henne till centralen så vi skulle komma åt våra saker :P Sen åkte vi hemåt, nöjda och belåtna och väldigt varma :D
jenny och loppan <3
evelina som hittat något intressant och jag :)
rosa, vitt, rosa/vitt.
det var tyyyp ingen som kollade :)
och så den härliga picknicken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0