hemma bäst

I veckan har jag varit med Tim i Katrineholm där hans familj har landställe, riktigt mysigt men tyvärr inte så bra väder som vi hade hoppats.. Mest moln och kallt, och jag badade bara en gång men jaa det var härligt ändå! En dag var vi i Vingåker och kollade, sen åkte vi till deras centrum där och det var min favorit dag där haha med lite shopping. Skönt att vara ledig några dagar iallafall, men nu kör vi igen.
Imorgon jobbar jag 12-22, rätt länge men när jag väl är där kan man ju köra på bara.. Sen är jag ledig igen på söndag, men sen då jävlar, tror det är 12 dagar i rad eller något. men det är ju mys! På tisdag ska jag med mina favoriter Loppan Evelina och förhoppningsvis Jenny på se Heat som kommer till Grönan, det blir roligt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Tim låter som en riktig snygging!!!!

2010-07-25 @ 04:30:03
Postat av: Angelica

Det ska bli sjuuuukt roligt :D Deras sista spelning med Kenny (sångaren)

2010-07-25 @ 17:55:10
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0