Heat

Igår efter jobbet kom Evelina och Angelica in till mitt jobb för att vi skulle gå och se på Heat :) Vi kunde inte se så bra haha men musiken var asbra :D Jag har typ inte alls lyssnat på dom men det gick ju ändå! Var mysigt att träffa tjejerna också, såklart :) Vi började prata om piercingar och att Loppan ska göra en ny snart, så blev jag också sugen på det , och kanske en eller två anchors? vore ju assnyggt. Fast jag är inte säker på om jag vill göra en eller två men eftersom jag typ alltid har halsband skulle det nog passa bättre med en så att det inte blir så mycket. Fast då är det kanske svårt att hitta en höjd som passar också.. Men ska iallafall åka med Loppan och Eve imorgon till East Street så ska jag fråga lite och så om den. :)
Idag blir det jobb, 13-22. Mojsigt.

Kommentarer
Postat av: yonna

Jag jobbar ju på east street :P

Vi har sommarrea nu, 2 anchors för 1200 spänn, ordinarie pris är 950:-/st!

2010-07-28 @ 19:23:31
URL: http://hoppsankarstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0