första badet

Idag var jag och Tim i Årsta Havsbad för sol och bad :D Första i år för min del, det var kallt och tog väälidgt långt tid för mig att komma i som vanligt men det vart skönt sen :D Mysigt att verkligen vara ledig också, men imorgon börjar jag igen fast på kvällen blir det konsert med Loppan :D <3 Damian Marley, åh det kommer att vara såå härligt! Det kommer säkert vara sjukt mycket människor på Grönan hela dagen, men med lite tur kan jag sluta vid åtta som jag ska och det är då de ska börja spela :D
Det är 30 år sen Bob Marley spelade på Gröna Lund i år, så det passar ju asbra att hans son lite oplanerat kommer :D Han skulle ha spelat på hultsfred men för att det blev nerlagt blir det Grönan istället, inte mig emot! Egentligen har jag inte lyssnat på Damian mycket alls utan bara på Bob, men det här är nog så nära man kan komma honom :D  Och de spelar ju rätt lik musik så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0