fniss

Alohaaaa! Kom på att jag inte skrev något om konserten förra veckan, den var grym! Som väntat. Asbra! Sjukt mycket folk, 23 000 tror jag det var. Jag och Loppan stog vid kaskad hela tin men vi såg bra ändå, :D Jag försöker komma ihåg vad som hände efter konserten, men det ligger lite för långt borta just nu :O opsidaisy.
Men iallafall, jobbade i helgen också, igår gick vi ut efter jobbet :) först lejonbacken en snabbis och så hamnade vi på Eken lite senare, hur mysigt som helst att sitta ute där. Det var inte det roligaste att komma hem sen, bussen gick inte men som tur var kom Tim och hämtade mig vid handen :) Största delen idag bestog typ av att sova.. och se på tv, och dricka vatten. Mys. Men min kära pappa fyller år idag så vi var inne istan och firade honom, åt på en restaurang på odenplan, Primo Ciao Ciao. Nog den godaste pizzan jag någonsin ätit.
Restaurangen är jättehärlig och maten är guld. Så dit blir det nog flera gånger (:
Imorgon tänkte jag åka och bada med Clara och pappa i Lux parken :D Och sola, massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0