fjärde adventtttt

Yes, long time no see men ja det blir så ibland! Besiktade bilen i onsdags, och jag hade verkligen förväntat mig att de skulle klaga på något på en bil från 88 men allt var bra, så jävla skönt :D Jag träffade Jimmy i torsdags, planen var att julhandla men jag slutade så sent så vi gick bara en snabbis sen satte och på pizza hut och åt och drack öl, mycket trevligt :D Jag är lite stolt över mig själv, jobbade långpanna i fredags och det vart 16 timmar, lite slitet men jag klarade det wiho hihiih. Sen vart jag och några jobbarkompisar sugna på mojitos så vi satt kvar på jobbet sen drog vi till berns, jätterolig kväll men jaa.. när vi skulle till min gudmor igår kändes den ordentligt!
Idag tänkte jag och mami baka julgodis men precis när vi ska börja så går en propp, och vi hittade inte den trasiga någonstans, vart den satt, så vi kunde inte fortsätta :( Värsta tråkigt när vi var helt inställda på det så det vart en film dag men en massa lussebullar :D helt okej det med!
I veckan blir det jobb som vanligt, men jobbar korta dagar fram till torsdag som är sista dagen på Reisen :) Hoppas även på att hinna träffa mina favoriter och ha lite julmys men vi får se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0