Winnerbäck

Konsert i Långholmsparken, översvämning och lerbad, och ändå helt underbart. De var fyra artister, först var the Love Antell, sen Sofie Selmani, därefter Laleh som var grym och sen honom jag väntat på hela sommaren, Lars Winnerbäck. Jag stog där i regnet med mamma gudmor och sara, ett glas vin i handen och önskade att låtarna aldrig skulle ta slut. Det var så magiskt, så underbart bra att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Han spelade alla låtarna jag ville höra, den som var allra bäst var Ingen Soldat. Jag ryser när jag tänker på det :D guld. När hela bandet (9 pers) började spela drogs ett skynke ner bakom dom där det stog en kör på runt 30 pers och sjöng med i refrängen. Åaahahhhh. det här var kärlek <3
okej, det syns inte så bra på bilderna och det var mörkt men ändå! :)
innan konserterna, min älskade mamma, sara och gudmor :) tack för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0