puss

Nu börjar jag tröttna på att alltid jobba när det händer roliga saker! Asirriterande, menmen.. Det får jag väl ta igen i höst eller något :) Hoppas på en härlig resa med mina tjejer då, hoppas bara att alla kan åka med med jobb och allt som kan stå i vägen! Vore ju underbaaart. Jobbet har jag också börjat tröttna på nu, det har blivit tråkigt helt enkelt, flera som har slutat och det händer typ ingenting utöver det vanliga ^^
Men, i helgen kommer iallafall Alice och Anthony hit från London, de jag bodde hos där, det ska bli supernajs att träffa dom igen! De kommer hit idag, ikväll tror jag så ska mamma och jag åka in och hämta dom. Om det är fint väder imoron åker vi ut till Årsta och åker vattenskidor och badar :D Senare på kvällen så blire Lars Winnerbäck (<3333) med mamma, Clara och gudmor.

Beställde hem lite saker från cdon som kom igår, bla the fotball factory som många sagt att jag måååste se för att jag är kär i green street hooligans men den var ju bara s k i t. Ioförsig är jag glad att jag sett den men den sög verkligen, som en sjukt dåligt filmad dokumentär där skådespelarna var ett skämt. Okej att typ en eller två var trovärdiga men de andra.. alltså ja, det funkade inte helt enkelt.
pusspusspsusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0