lite ledighet :)

Efter ganska många dagars jobb är jag nu ledig i tre dagar, verkligen skönt och behövlgt! Igår slutade jag 24, och så skulle jag till Puck som hade fest, inte så kul att komma dit halv två när alla andra kom dit vid sex haha men det var jätteroligt när jag väl kom dit :D
Idag har jag bara varit sjukt seg, känns som jag börjar bli gammal eller något, innan jag fyllt 20 vart jag aldrig bakis men nu jävlar.. ja, inte det mysigaste direkt men det går iallafall över på några timmar ^^ Så jag bara varit hemma, typ sett på tv och druckit kaffe. :p Ikväll så åkte jag till årsta med mamma och jonas, skönt att vara här lite.. Tänkte vara här tills på tisdag och bara bada, åka vattenskidor och sola som en gris för nu är det på tiden att jag blir lite brun :D I helgen kommer Alice och Anthony hit, de som jag bodde hos i London! Det kommer bli underbart, när man bor tillsammans ett halvår och sen inte ses på lika länge känns det lite konstigt. :p På lördag är det även konsert, ska gå med mamma Clara och min gudmor och se Winnerbäck :D Som jag har längtat, det ska vara i någon park i stan, typ långholmsparken tror jag den heter. Dit kommer flera artister också och spelar hela kvällen, kommer nog bli grymt. :)
Jag vill ha ny musik att lyssna på, ge mig tips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0