inception

Någon som har sett den? Jag och Tim tänkte gå och se den ikväll, den verkar asbra :) Men jag är lite sugen på flera filmer faktiskt så får väl se vad det blir.. Ett problem med den filmen är ju att den är så lång och då blir jag antingen alltför rastlös eller så somnar jag. Det var sjukt skönt att få sova ut idag, blir så irriterande att vara trött hela tin när jag sovit 6 timmar per natt den senaste veckan så det behövdes. :D
Jag har fått reda på september schemat nu iallafall, blir så att jag jobbar 40 timmar på hela månaden, fem dagar ^^ hade kanske kunnat jobba lite mer men sen är där väl dags för lite semester också så det är både bra och dåligt. Tim och jag tänkte ta en resa till Turkiet eller något, i två veckor. Vore ju underbart :D

Vi har avslutningsfest med jobbet den 6 september, och temat är skräck.. Jag och några andra hade tänkt typ köra vita linser och sen fixa håret men annars ha typ en klänning eller nått bara ^^ Någon som vet vars man kan köpa bra linser? Har kollat en massa sidor men har inte hittat vita, eller så är jag dålig på att leta :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0