do you want the truth or something beautiful?

Åkte in med mamma till stan några timmar innan Alice & Anthony skulle hämtas upp för lite underbar shopping. det blev en hel del faktiskt, oftast när jag väl är ute för att hitta något fint hittar jag aldrig något, men när jag inte har pengar så finns ju en massa snyggt.. Men idag så, typ allt jag provade ville jag ha men då hade det blivit lite för mycket kanske, det slutade med att jag åkte hem med två tröjor, ett par sktisnygga leggins och en klänning från monki :) Fick ingen bra bild på kläderna, så det får nog bli en imorgon när jag har det på mig :)
När vi kommit hem lagade vi middag, och satt ute typ hela kvällen och pratade igenom dehär månaderna som det gått sen jag bodde där ^^ hur trevligt som helst verkligen!
Vi har iallafall skuggorna bakom oss - Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0