Snö i april..

Ja, inte så kul faktiskt. Iallafall inte när jag missar bussen, som vanligt, och måste gå ut till den andra bussen. :p Menmen, jag har iallafall en ny dator nu så det är najsprajs :D
Jag har ite gjort så jättemycketpå sista tiden, bara jobbat på apoteket och bakat looooaaads of kakor :D Igår bakade jag mina godaste, typ, någonsin. Vitchokladhavekakor. Mums !! Fick inte ha kvar så många hemma men det var verkligen asgott, jag lägger nog upp receptet här sen så ni andra också kan prova, ganska lätt att göra faktiskt :)

På fredag är första dagen jag jobbar på Gröna Lund iallafall, är lite nervös men det ska nog bli kul :) Fick höra att vi skulle ha gröna kläder iaf.. inte min favorit färg direkt men äsch då :D Sen efter det så ska jag och Loppan ut på krogen,  hbj som alltid? hihi :D Sen på lördag så fyller Evelina 20, så då blir det middag och skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0