*

Nu har jag laddat in lite bilder, sen kom jag på att jag inte hade så många på min mobil så det får droppa in bilder lite dådå istället :) När vi skulle åka hem och jag skulle stänga min väska gick den sönder, askul verkligen :p fick bli ett litet band istället som de på flygplatsen tog av massa gånger ändå för att kolla min väska .. Men det blev en massa härlig shopping iallafall, massa på primark och en hel del annat, en helt underbar resa iallafall :) förutom när vi bowlade i Elephant & Castle så var det en creepy kille som följde efter oss typ. Det var roligt att träffa familjen också, Wild fyllde år när vi var där så det var massa kalas :D


 




Nu har jag fått schemat från Gröna Lund, kommer bara jobba 100 timmar i maj men det är vad alla får om inte mindre så jag är glad för det ändå :) Jag kommer att jobba på apoteket och christer magnusson i sommar så jag kommer nog ha fullt upp ändå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0